Esta nit Els Amics de les Arts a Tortosa!

Per celebrar-ho recupero un dibuixet que vaig dedicar-los fa una temporadeta

Dibuix en Blanc i Negre:

Jo voldria ser un heroi BN

Dibuix en Grisos:

Jo voldria ser un heroi GRIS

Dibuix en Rojos:

Jo voldria ser un heroi ROIG

Dibuix a dos colors:

Jo voldria ser un heroi 2C

Com haureu esbrinat, està insirat en la nostàlgica cançò Per mars i muntanyes, que com sabeu mos recorda les aventures dels personatges de Bola de Drac. Penjo lo vídeo de esta cançò: És de factura sencilla però efectiva

Deixa un comentari

