Projectes diversos

Ara feia temps que no escrivia res al blog. Estos últims mesos no he estat massa creatiu, però m’estic posant les piles.

Per a que veiguésseu que vaig fent coses, vos anexo alguns dibuixos que estic treballant. Què són, de què van… Ho haureu d’esbrinar!

Projecte 1:

Deixeu Que Els Nens

Projecte 2:

Projecte 3:

Cap de Mut

Projecte 4:

Baldana Boy

5 responses to “Projectes diversos

  1. Cliqueu al damunt de les imatges per veure-les més grans!!

  2. Molt bons!!! Estic intentant esbrinar l primer… mmm…

  3. Booo. El primer diria que és un capellà Irlandés. Del segon més val que no digue lo que me ve en ment… Lo tercer seria lo superheroi de les T.E., capità Padesa?

  4. El primer em sugereix la meva infancia, i també certes pràctiques sacerdotals descobertes darrerament. La segona una dona amb gran atractiu sexual. La tercera un superheroi infantil que combat des del profe cutre fins les retallades en educació sortides de la”inteligencia” dels nostres gobernants. La cuarta diria que pot ser l’imatge d’una empresa de fast food al estil de les terres del’Ebre, que et porte la baldana a casa com qualsevol pizzero.

  5. Si fas samarretes de Baldana-boy jo te la crompo!!!

Deixa un comentari

