No em ralles

No_em_ralles

Segur que vos esteu preguntant què fa en un blog com este una frase com la que aquí se presenta? No és una dita antiga, ni tampoc podem dir que és exclusiva de Les Terres de L’Ebre, ni molt menos.

Pos bueno, resulta que lo dissabte anava en lo tren de Barcelona cap a Tortosa. Entre el cansament i lo moviment característic del vehicle, me va a escomençar a agafar son. De sobte, me va vindre al cap una idea, una imatge, una epifania que havia de deixar-vos a tots vatros. Com un loco vaig agafar los bàrtuls de dibuixar i podem dir que ja no vaig poder dormir més.

Tot això al voltant de la frase No em ralles, que esta vegada no me molestaré a explicar perquè, si no l’empreu vatros, segur que teniu fills, nebots o germans petits que la fan servir a tot hora

Bueno, al final ja podeu vore que no hi havia para tant, i només se tracta d’un dibuixet simpàtic fet durant un de tants viatges que faig desde Barnasity cap a vora a la family i els amics

2 responses to “No em ralles

  1. Pareix mentira que en casos tant inesperats com dormir en el tren o entre molts altres moments, ens acabin venint idees tant genials.
    Apart del dibuix simpàtic que has fet i el petit comentari que estan molt bé, cal remarcar la següent quëstió.
    És la traducció literal de la frase, del món de les paraules al món del dibuix/visual però tot i així és veu la traducció d’aquesta; el sentit perquè tothom o gairebé tots la utilitzem. I no és fàcil que es vegi tant clar en un dibuix, així que…

    Et felicito! molt bona feina!🙂

    • Bueno, pos jo no ho li he donat tantes voltes a la idea… Simplement ha sortit! Gràcies cosina pels comentaris!

Deixa un comentari

